Aisya Semakin Kuat Minum Susu

Sekarang nie PA dan MA peruntukan untuk susu Aisya 5 ke 6 bungkus sebulan. Aisya masuk umur setahun je, kami telah menukar susu Aisya dari Anmum kepada Dutch Lady. Jadi, sudah setahun Aisya menjadi teman setia Dutch Lady. 

Dalam tempoh sebulan dua ni, bahan buangan kecil pun semakin banyak. Kalau sebum tidur dalam pukul sepulun MA sudah tukarkan pampers, dalam pukul 3 pagi.. PA akan tukarkan lagi sekali. Apa kes.. klu bawa sampai ke pagi?? Em..habis lencun seluar dan bajunya. MA kurang gemar klu tembus sampai ke alas tilam + tilam sekali. Siaplah tambahan kerja menjemur tilam dan membasuh cadarnya pula keesokan harinya.

Pengasuhnya cakap, Aisya klu kencing macam orang besar dah.. banyak!!. Mana taknya. Sekali minum susu mesti sampai 8 or 9 oz. Klu malam sebelum tidur, 2 botol dia habiskan selang masa sejam. Pastu air kosong lagi sebotol. 

Layan yee.. gambar Aisya jadi model susu. Sekarang nie ada pertandingan Jadi Bijak Jadi Terkenal oleh Dutch Lady. Ia bermula 1 Disember 2011 dan berakhir 15 Januari 2012. Sesiapa yang rajin dan berminat menceritakan perkembangan anaknya, hantarlah penyertaan sebelum terlambat.

 Cukup gembira bila MA suruh dia bergambar dengan pek susu Dutch Lady.







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment