Redeem Coupon Di Kid'z Paradise

Pada 2 minggu yang lepas, pagi Sabtu MA dan Pa bawa Aisya untuk pergi ke Mines. Sebelum itu singgah dulu ke Klinik Kesihatan Putrajaya. Sebabnya.. dari malam sebelumnya MA kurang sihat. Badan sengal-sengal bersama batuk dan selesama. Harapan hati klu makan ubat nanti baiklah. Tu yang gagahkan juga.

Lagipun, pada 2 April tak salahnya coupon itu expired, rugilahkan.. klu burn macam tu jee.. Lagipun kalau hendak beli tiket bukan wartu promosi seorang berharga RM36. MA beli masa promosi hari tu 2 orang kanak-kanak baru RM20. Memang berbaloi.


Bahagian belakang Kid'z Paradize ada disediakan kerusi-kerusi yang comel nie.




Mainan di sin boleh tahan banyak juga. Memang sesuai untuk kanak-kanak hendak bergembira.










Takkan hendak tunggu macam tu jekan. MA cuba dapatkan no untuk excess WIFI. Hehe.. bawa laptop 2 buah masa nie.

 


PA boleh layan internet. Mata stim jee macam hendak tidur lagi je PA nie.



MA pun hendak interprem gak.


Secara keseluruhan, memang puas hati kalau sesiapa hendak bawa anak-anak ke sini. Kalau mahu mendapatkan harga mudah rajin-rajinlah melihat promosi di Groupon atau Milkadeal atau Mydeal.

Kalau sesiapa yang baru pertama kali hendak pergi ke sini, jangan lupa bawa stokin ye. Sewaktu berada di dalam ini memang wajib memakai stokin.

Satu lagi, makanan di sini memang mahal. Air mineral sebotol jadi Rm2.50. Belum lagi yang lain-lain. Kalau rasa hendak makan boleh keluar jee selagi tag di tangan tidak dicabut. Pastu boleh jee masuk semula sesuka hati korang yee.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment