Peraduan Slogan TNB-HM

Kenapa dalam entry aku yang lepas aku selitkan tentang tip penjimatan elektrik yek.. Itulah cara-cara yang boleh kita praktikkan untuk mengurangkan bil elektrik rumah kita.  Aku dapatkan artikel tu bukannya aper. He.. he.. masa tu sedang bersemangat untuk masuk pertandingan anjuran TNB-HM. iaitu tslogan tentang penjimatan elektrik. Huh.. beberapa hari aku dan hubbyku berhempas pulas mencari idea dan kata-kata menarik yang dapatku masukkan dalam slogan mengenai penjimatan elektrik. Rasa-rasa macam leh menang kali nie.. he.. he.. perasan lak. Keyakinan mesti kena ader, baru leh menangkan!! Pertandingan nie dah masuk siri kedua. Siri pertama tempohari aku tak tahu buat ayat dalam bentuk slogan. Aper lagi.. hentam keromo.. lah aku tulis. Janji, maksudnya sampai. Naik tergelak bila Harian Metro siarkan pemenang. Aku beritahu hubby, dia ingat aku tau mengenai rahsia penjimatan elektrik tu buat dalam bentuk slogan. 

Tu yang dalam siri kedua nie.. aku cuba memerah otak lebih skit. Ada 4 penyertaan yang aku hantar. 3 atas namaku dan satu laie aku letak nama hubbyku. Harap.. sangat leh menang hadiah RM3000 tu. Moga-moga tuhan makbulkan. Amin..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment