Sambung Story...

Ha.. dah mandi bru segar nak memasak. Bau badan pun wangi jee.. Aper lak merepek nie.. ha.. chiter td. Aku pun bersilat menguli tepung untuk wat donut. Nie lah ruper donut yang aku dah terap... Cari penerap donut.. tah, mana pi nye.. Masa nak guna masa tu ler menghilang... Takpe.. otak kena kreatif cari alternatif lain.. aku guna acuan goreng telur.



 Hi.. hi.. nie ruper donut yang telah dibentuk. Beso2 lubang yang aku buat.. Aku pk biler ia mengembang nanti lubangnye.. tak tertutup.



 Biler dah 1/2 jam aku biarkan.. donut ku terus mengembang.. Sudah sedia untuk digoreng..




 Donut yang telah siap di goreng dan digaul gula halus. Nie.. sudah boleh di NGAPP..


Dalam pada tu juga aku ader goreng bihun n rebus jagung.. Key tak menu aku waktu sarapan nie..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment