Basikal Ader Bumbung.. Ader Ker..

Ha.. ha.. korang mesti hairan klu baca entry aku nie.. ader kee basikal yang ader bumbung.. ala.. org jawa kata roof.. Ha, nie lah yg aku nak tunjuk. Klu dah kata tu... mesti nye ader.

Sebenarnye, aku memang dah lama berhajat nak belikan basikal tuk Aisya.. ala.. yg boleh tolak dari belakang tu.. basikal budak2 jee.. Penah nampak jiran di kawasan umah yang sorong anaknye pakai basikal tu kee umah pengasuh. Macam menarik jee.. Ader survey ngan hubby kat rengit tempat jualan barangan terpakai hari tu.. tapi tak jumpa yg sesuai.

Tup.. tup.. balik kg kali nie aku tengok dah ader basikal warna kuning biru kat dalam bilik kitaorg.. Peggh.. dasyat basikal nie.. sampai simpan dalam bilik.. Bapa mertuaku beli yang second hand punya.. Ok. laie tu..


Start dari aku balik cuti hari Isnin.. waktu petang ujan jee.. Tak dapat nak kuar umah sangat. Tak dapat dah bawa Aisya main basikal kat luar umah.


Em.. tapi cuaca kira ok skit pada hari Sabtunye.. Aper laie.. kerah Aisya n tarik basikal bawa ke luar rumah.

Nie ler basikal berbumbung tu.. Dah cayakan..



Aisya muka axcited nak gerakkan basikal. Tapi.. boleh kee..





Aisya cuba tekan punat2 yg ader kat depannye. Tapi.. semua dah bisu.. takde bateri.





Meh ler.. Abang Adam tolong tolak..
Cepat ler... Aisya tak sabo nie...





Ye..macam nie ler...pusing-pusing yee.. Tengok tu.. kaki naik atas.. tangan kawal stereng.. kih.. kih..





Syok jee.. Aisya.. Abang Adam melayannye..





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment