Kolam Renang Bukit Jalil

Petang td dalam kul 3.15 petang, hubby, aku dan Aisya ke kolam renang di Bukit Jalil. Pada hari minggu begini kakak ipar dan abg iparku memang bawa anaknye ke kelas renang. Hari nie.. kami join diaorang sekali. Dari semalam sebenarnya nak bawa Aisya ke kolam di presint 16 pada waktu pagi.. tp... Aisya lajak tido jee.. Di presint 16 kolam dibuka selama 2 jam bagi sesi pagi dari pukul 9 ke 11 pagi.

 Yang pakai baju warna biru tu.. anak sedara hubbyku






 Aisya baru jee masuk dalam kolam. Mama malas nak tukar baju. Jadinye papa yang kena kawalnya dalam air.












 Syok cuci badan dalam bilik air.


 Tengok mata Aisya.. dalam kepenatan.


 Aku nak zoom kat kain rentang warna hitam tu sebenarnya.    Nama agensi yang mengajar kelas renang.


 Kumpulan nie.. dari aku sampai sampailah nak balik tak sudah-sudah laie. Diaorg bukan berenang pun... main air jee lebihnye.. Lontar air sana sini sesama mereka. Buat sakit mata aku je.. hih..


Kolam nie kedalamannya 3 meter. Em.. aku tengok-tengok memang dalam.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment