Pi Majlis Penerimaan Hadiah

Akukan ader beritahu hari tu.. yang pada 11 Februari 2011 akan pergi ke majlis penerimaan hadiah bagi Kecekapan Tenaga TNB-HM. Lupa kee... Bab-bab terima hadiah nie memang aku tak pernah lupa. Pepagi aku pergi kerja cam biasa. Isi borang keluar opis untuk petangnya agar dapat pelepasan dari bosku. Tengahari sampai jee kat umah.. aku bersiap-siap apa yang patut.. Menu tengahari aku tapau jee dari cafe ofis. Aku beli 2 bungkus bihun sup dan sebungkus mee kari. Siap semua bekalan untuk Aisya, aku kena ambil Aisya kat umah pengasuh. uda kecil nie mesti kena bawa.. kang aku balik lambat dari sana.. kesian pengasuhnya. Lagi pun.. Aisya mesti tengok kejayaan mamanya terima hadiah untu peraduan ni. Hehe.. berkat berjaga malam .. aku dapat ilham untuk mereka slogan tersebut.

Dalam pukul 1.45 bertolak dari umah untuk ke Bangsar. Em.. jalan jem. Masa tu.. aku harap dapat sampai ke destinasi pada masanya.

Sampai di tempat yang dituju dalam kul 3.00 petang.. Masa tu.. aku trus bawa Aisya naik ke dewan yang ditetapkan di tingkat 5. Hubby kena cari parking. beberapa kali pusing katanya.. semua penuh. Kesian dia..

Inilah gambar-gambar sekitar majlis.


























Cek yang diterima. RM500. Bagi pemenang saguhati.






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment