Menanti Keputusan Prosperity Sunsweet Shoot Contest

Td buka FB.. pihak Sunsweet Malaysia britahu hari nie keputusannya akan dikeluarkan. Aku ader pertaruhkan 3 gambar pada pihak Sunsweet.. namun dia trima 1 jee.. Takpe.. sajer jee sesuka. Model tetapku saper laie.. Aisya lah.. Pertandingan sempena raya Gong Xi Fa Cai nie.. aku tak mengharap sesangat.. ramai participants dikalangan diaorg gak... Tapi.. sempena SEMANGAT 1MALAYSIA.. aku sama-sama nak sertai...

Gelagat Aisya biler nak ambil gambarnye..




























Masa ambil gambar nie.. aku kasi Aisya makan kurma.. Hehe.. Abis jee ambil gambar.. habis separuh kurma dimakannye.. Mana tak sedap.. kurma yg besar2 tu. Aku makan satu dah rasa kenyang. Aisya.. Aisya.. bab mamam... serah kat dia.. "Maman".. "Mamam".. katanye..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment