Koleksi Putihku Bertambah

Keh.. keh.. keh.. tak tau nak chita aper ujung minggu nie.. Sedang melayan radio.. tiba-tiba bru ku ingat. Hari tu.. ala.. hari jumaat lalu.. 4 Mac 2011 hari tu, besday aku yang ke 31 tahun.. ala nak kata 13 tahun pun boleh.. takde saman punya.. Em, hubby ader kasi hadiah kat aku.. Walaupun bukan emas belian.. ribu riban punya.. tapi aku suka sekali...

Benda nie dari aritu lagi aku nak beli. Ader la tengok kat Giant.. Masa tu nak beli hubby tak kasi.. Dalam hati masa tu... em.. kedekut.. bukan duit dia.. duit aku pun.. Takpe.. diam jee lah. Tapi pastu ader gak membebel.. biasa barang yg nak tak dapat.. Eyyy.. buruk perangai tul..

Pastu dah lupa lah pasal radio tu...

Tapi... pada malam hari jadi aku tu.. aku dapat lak hadiah nie dari dia. Hehe.. terharu sangat... thank u bang. Mama sayang kat papa. Hehe..





Jadi bertambahlah barang elektrik warna putihku. Sebelum nie hadiah kahwin oven dan toster berwarna putih. Walaupun dah lama kahwin, tapi aku baru kuarkan dari kotak. Baru jee rasmi dalam sebulan lalu. Masa aku kahwin dapat 2 hadiah oven dari kakak dan abangku.





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment